نمونه کارها

تزیین بادکنک تولد

نمونه دکور های بادکنک آرایی تولد

اگر قرار است برای یکی از نزدیکان تان جشن تولد برگزار کنید و نمیدانید چگونه باید بادکنک ها را تزیین کنید ما کلی ایده لاکچری برای تزیین بادکنک و بادکنک آرایی تولد داریم که امیدوارم به دردتان بخورند. با نگاه کردن به این تصاویر ایده بگیرید و بادکنک های تولد را تزیین کنید از تور، روبان، کاغذ رنگی، زرورق و… میتوانید برای تزیین بادکنک ها استفاده کنید. و همچنین در صورت تمایل به سفارش و اجرای طرح های فوق در تهران و ارایه مشاوره با ما در تماس باشید.

بادکنک آرایی و تزیین بادکنک افتتاحیه

اگر شما کسب و کار جدیدی شروع کردید یا میخواهید همکاران و مشتریان خود را در مراسم افتتاحیه، سالگرد تاسیس و … سورپرایز و تزیین مراسمی زیبا داشته باشید میتوانید از خدمات بادکنک آرایی و تزیین بادکنک طهرانی بالون استفاده نمایید.

برای مشاوره و پیشنهاد قیمت با ما در تماس باشید.

بوکت بادکنک، باکس گل و بادکنک

بوکت بادکنکی ، باکس گل و بادکنک

بوکت بادکنی ، باکس گل و بادکنکی برای افرادی که فضا و زمان زیادی برای ثبت سفارش ندارن و میخوان با یه باکس کوچیک کسی رو سورپرایز کننن بسیار مناسب و زیباست.

طهرانی بالون امکان مشاوره و اجرا و ارسال باکس های گل و بادکنک و بوکت های درخواستی مشتریان را دارد. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

ارسال بادکنک هلیومی و بوبو بالون

بادکنک طهرانی جهت جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان عزیز امکان سفارش و تحویل درب منزل برای بادکنک های هلیومی را فراهم آورده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتواند با شماره 09359906032 در تماس باشید.

بادکنک هلیومی و بوبو بالون

اجاره لوازم و دکور تولد

اجاره دکور تم تولد بادکنک آرایی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای مشاهده پیج کاری ما در اینستاگرام اینجا کلیک کنید

همچنین برای مشاهده آخرین مطالب ما از اینجا میتوانید وارد شوید.

اطلاعات تماس

آدرس ما :

تهران ؛ تهرانپارس خیابان دماوند تقاطع صادقی (113) برج مرجان پلاک 6

شماره تماس :

بادکنک آرایی طهرانی
09359906032 - (021) 77725574 - (021) 77725569